نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی برنده واقعی انتخابات آتی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، در نشست ماهانه ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، تأکید کرد: باید همگان از این ماه عزیز و نورانی کمال استفاده را ببریم و از محتوای عمیق این ماه غفلت نورزیم.
وی، با اشاره به فرا رسیدن انتخابات آتی اظهار داشت: نسبت به اصل حضور، دغدغه ای وجود ندارد و همان طور که پیش بینی می شد، هر چه به روز انتخابات نزدیک تر می شویم، فضا پرشورتر و حضور مردم نیز همراه با حماسه خواهد بود.
حجت الاسلام نکونام، با انتقاد از پراکندگی اصولگرایان در انتخابات افزود: اگر مدعیان اصولگرایی در اصولگرایی صادقند، امروز خود را نشان دهند چرا که امروز وقت تکروی نیست، باید از همه چیز گذشت تا فکر اصولگرایی انقلاب از تهدید و خطر مصون بماند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بر این باورم که حماسه به فضل و عنایت الهی شکل خواهد گرفت و انتخاب زیبا و درست نیز محقق می شود و کاندیداهای فعال در صحنه را باید دریافت و در این شرایط از کمک فکری به آنها دریغ نکرد.

ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری در پایان این نشست، حضور حداکثری و با بصیرت ملت ایران در پای صندوق های رأی را خواستار شدند و بر اطاعت محض از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان تأکید کردند./س

برچسب ها: ملت ، انتخابات ، برنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.