بي تاب وبي قرار شناسنامه ي رنگ و رو رفته اش را در دست لرزانش گرفته و در انتظار راي دادن بود، انگار كه در اول وقت اداي تكليف واجب قرارداشت.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، هما نام دارد و اول صف ايستاده و به زود آمدنش افتخار هم دارد و مي گويد : عمرم را با سحرخيزي تجربه كرده ام، زيرا رمز و راز موفقيت زندگي بخشي به سحرخيزي است تا زود بلند نشوي نمي تواني زودهم به كارروز مره برسي .
وي گفت: زود آمده ام آلان دارم نفر اول راي مي دهم تا با وجود كهولت سن هم نفر اول باشم و اين رويه را همواره به فرزندان و نوه هايم توصيه كرده ام .
راي اولي است زودتر از خيلي ها به صندوق فني وحرفه اي ياسوج آمده است ،مي گويد: آمدم تا راي اولي اول باشم كه راي خود را به اين صندوق انداخته ام.
اين جوان كه سجاد محمدي نام داردافزود:امروز برايم يك فرصت خودباوري فراهم شده است زيرا راي من هم مي تواند در سرنوشت من و كشور تاثيرگذار باشد.
وي گفت: اگرچه روزهاي جمعه اين ساعت معمولا خواب بودم اما شور و حال انتخاباتي خواب آدينه را از سرم بيرون كرد تا در صف حماسه حضور به موقع حاضر شوم.
بازحمت زياد دارد چرح ويلچر را تاب مي دهد تا به مسجد محله جايي كه صندوق راي داير شده است، خود را برساند.
قبل از اينكه سوالي از او بپرسم مي گويد : آقا صندوق راي شلوغ است، آخر براي ايستادن درصف مشكل دارم مي خواهم زود برسم كه با راي خود اداي تكليف به ميهن كرده باشم.
احمدخورشيدي اين معلول ضايعات نخاعي افزود:انتخابات بهترين مظهر دموكراسي و عدالت خواهي است زيرا همه آحاد مردم از معلول تا ديگر افراد صاحب قدرت وثروت داراي يك فرصت برابر و يك راي هستند.
استاندار كهگيلوبه وبويراحمد گفت: استقبال مردم اين استان از قبل از شروع راي گيري حكايت از برگزاري يك انتخابات حماسي دارد.
دكتر حسين صابري در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: تمامي تدابير براي يك انتخابات سالم و پرشور انديشيده شده است و مردم نيز در صف هاي مقابل شعبه هاي اخذ راي آماده خلق حماسه شده اند.
وي گفت:امروز علاوه بر انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در اين اسان انتخابات ميان دوره اي خبرگان رهبري برگزار خواهد شد./س
برچسب ها: حماسه ، حضور ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.