رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین گفت: امروز یک هزار و 164 صندوق أخذ رأی در انتخابات 24 خرداد در استان قزوین مستقر شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ حجت‌الاسلام علی قابل امروز در قزوین اظهار داشت: امروز یک هزار و 164 صندوق أخذ رأی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین مستقر شده است.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 950 نفر نیرو در صندوق‌های أخذ رأی این استان مستقر شده‌اند، ابراز داشت: در روستاها پای هر صندوق حداقل دو نفر و در شهرها حداقل چهار نفر حضور دارند تا مردم به راحتی رأی‌ خود را در این صندوق‌ها بیاندازند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه 100 درصد نیروهای افراد حاضر در صندوق‌های أخذ رأی مشخص شده است، اذعان داشت: به این نیروها آموزش‌های لازم نحوه برگزاری انتخابات ارائه شده است تا آنان با آمادگی کامل در شعبه‌های رأی حضور یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: برخی از افراد حاضر در صندوق‌های رأی به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده تا در صورت نیامدن افراد اصلی مشخص شده در این صندوق‌ها از این افراد استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه بیشتر افراد حاضر در صندوق‌های رأی در مدارس از معلمان و اداره‌ها از کارمندان استفاده شده است، بیان کرد: این افراد آمادگی کامل برای أخذ رأی از مردم را دارند.

وی یادآور شد: اقشار مختلف جامعه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سعی کنند در ساعت‌های اولیه برای رأی دادن حضور یابند تا با ازدحام جمعیت روبرو نشوند و به راحتی رأی‌ بدهند./ج1


برچسب ها: قزوین ، رای ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.