نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات می‎تواند معادلات منطقه‌ای و جهانی را به نفع کشور تغییر دهد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ حجت‌الاسلام کریم سرافراز صبح امروز در مدرسه الهام و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که شاهد بودید در اولین لحظات شروع رای در صندوق‌های رای مقام معظم رهبری حضور پیدا کردند و ما هم به تاسی از رهبر در آغازین ساعات انتخابات پای صندوق های رای حاضر شدیم.

وی افزود: حضور چشمگیر و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نوید یک پیروزی بزرگ و یک حماسه باشکوه را می‎دهد و با توجه به درک بالا و بصیرت و فهم بالای مردم ایران اسلامی پیش‌بینی می‎شود مشارکت مردم در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شود.

سرافراز با اشاره به نقش مردم ایران در انتخابات، تصریح کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات می‎تواند معادلات منطقه‌ای و جهانی را به نفع کشور ما تغییر دهد.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات منجر به تحکیم پایه‌های نظام می‌شود و این می‎تواند الگویی از یک کشور مقتدر و باعزت را به جهانیان معرفی کند.
 

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.