تیم ملی میکس کامپوند ایران با حضور امیر کاظم پور و مینو عابدی برای کسب مقام سوم بازیهای جام جهانی ترکیه با کانادا مسابقه می دهد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی میکس کامپوند ایران بهترین نتیجه را در بین تیمهای تیروکمان ایران در جام جهانی ترکیه به دست آورده و تا آستانه کسب مدال در بازیها رفت. این تیم با حضور امیر کاظم پور و مینو عابدی ابتدا در مرحله یک هشتم نهایی استرالیا را برد. در مرحله یک چهارم نهایی هلند را شکست داده و در نیمه نهایی از ایتالیا باخت. کاظم پور و عابدی باید فردا برای کسب عنوان سوم بازیها با تیم کانادا بازی کنند.

اما در رشته ریکرو بعد از حذف تمام کمانداران پسر و دختر به همراه تیم میکس ایران تنها آمنه مرزوقی در بازیها باقی ماند که وی نیز در مرحله یک شانزدهم از حریف آلمانی شکست خورد و حذف شد.

روند رو به رشد امیر کاظم پور

امیر کاظم پور بازیکن با سابقه کامپوند بعد از یک سال تعطیلی تیمهای ملی تیروکمان به تدریج آمادگی قبلی خود را به دست می آورد. کاظم پور ابتدا با شکست حریف هلندی به مرحله یک شانزدهم رسید و در این مرحله حریف قزاقستانی را برد. وی در مرحله یک هشتم با پاتریک لارسن دانمارکی روبرو شد و با شکست 148 بر 144 در این مرحله حذف شد.

حمزه نکویی هم بعد از استراحت دور اول در مرحله دوم حریف کاندایی را برد. در دور یک شانزدهم حریف ایتالیایی را شکست داد و در دور یک هشتم درست مانند کاظم پور از بازیکن دانمارکی باخت و حذف شد.

مجید قیدی سومین بازیکن کامپوند پسران در همان دور اول با شکست مقابل حریف ترکیه ای از دور مسابقات خارج شد.

در بخش حذفی کامپوند بانوان هم مریم رنجبر بعد از پیروزی دور اول در دور دوم از حریف ترکیه ای شکست خورد. پریسا براتچی در دور یک بیست و چهارم حذف شد. مینو عابدی بعد از صعود از مرحله یک بیست و چهارم در دور یک شانردهم حذف شد و مهتاب پارسامهر نیز در دور دوم بازیها از حریف دانمارکی شکست خورد./آق
برچسب ها: تیروکمان ، جهانی ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار