معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زنان و مردان مرزدار سیستان و بلوچستان با حضور حماسی خود به ندای رهبری غیرتمندانه لبیک گفتند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، عباس نخعی اظهار داشت: برگ زرین دیگری از دفتر انقلاب امروز در سراسر ایران اسلامی و به ویژه خطه مرزی سیستان و بلوچستان رقم می‌خورد.

وی افزود: این حضور حماسی توامان با شور، نشاط و شعور وصف‌ناپذیری در عرصه انتخابات و پای صندوق‌های رای شکل گرفته است.

رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان امروز با توکل بر خدا و امید، پاسخ محکم و دندان‌شکنی به ابرقدرت‌های یاوه‌گو دادند.

نخعی بیان داشت: همان طوری که کشور ما همیشه در جایی که منافع ملی مطرح بوده بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و پاسخگویی به منویات ایشان در عرصه انتخابات حضور یافته‌اند.

وی گفت: مشارکت گسترده و چشم نواز مردم سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های رای بی‌نظیر و بی‌سابقه است به طوری که این حماسه بزرگ را فردا در نتایج انتخابات مشاهد خواهیم کرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این خطه مرزی که از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین نقاط کشور است با این حضور و مشارکت بی‌نظیر که دوباره دست رد بر سینه دشمنان زده شد، وظیفه‌ای بود که مردم ما در این نقطه به عنوان مرزداران و مرزبانان پاسخگوی منویات مقام معظم رهبری و حراست از مرزها را به اثبات رساندند.

نخعی اذعان داشت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ضمن پاسداری از مرزها و پشت کردن به دشمنان کمین کرده در آن سوی مرز، رسالت و وظیفه دینی خود را به نحو احسن انجام دادند.

علیرضا کیخا افزود: نظارت کنندگان و عوامل اجرایی انتخابات هم به عنوان خدمتگزاران به مردم از همان دقایق اولیه صبح در پای شعب اخذ رای مستقر و به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

وی بیان داشت: بیش از 5 هزار و 400 گروه نظارت در این امر مشارکت دارند.

رئیس نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان متذکر شد: از لحظه لحظه انتخابات به ما گزارش شده که هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم استقبال چشمگیر و فزاینده‌ای داشته‌اند./س

برچسب ها: لبیک ، ندای ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.