معاون پژوهش و فن آوری واحد علوم و تحقیقات گفت: تولید مقالات و طرح های تحقیقاتی در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات نسبت به 2 سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، دکتر منصور بیات معاون پژوهش و فن آوری این واحد دانشگاهی در نشست معارفه 50 عضو جدید باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد گفت: حضور در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان علاوه بر شرایط خاص عمومی و تخصصی نیازمند داشتن شرایط اخلاقی منحصربه فرد  است .

وی با اشاره به اینکه واحد علوم و تحقیقات به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی و بزرگترین دانشگاه در تحصیلات تکمیلی کشور است، افزود: واحد علوم و تحقیقات در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و تعالی علمی کشور توانایی هرگونه حمایت از طرح های کاربردی و عملیاتی را  دارد.

دکتر بیات گفت: با توجه به تحلیل های آماری باشگاه واحد تولیدات پژوهشی این باشگاه هر سال شاهد رشد فزاینده تولیدات پژوهشی نسبت به سالهای قبل بوده ایم بطوری که در سال 91 به بالاترین سطح تولیدات علمی و پژوهشی در طی سالهای قبل بوده ایم.

وی افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات به عنوان برترین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کشور شناخته شده است.

دکتر امیر خسروجردی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم گفت: هم اکنون تولید مقالات و طرح های تحقیقاتی در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات نسبت به 2 سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته است که این موفقیت بی نظیر مرهون حمایت مسئولین واحد علوم و تحقیقات در توجه به نخبه پروری بوده است و بر این اساس پیش بینی می شود در سال 92 به فضل پروردگار و حمایت مسئولین این رشد به بالاترین سطح خود برسد.

وی ادامه داد: باشگاه پژوهشگران جوان واحد علوم و تحقیقات از نظر تولید مقالات علمی پیشرفت چشمگیری داشته است و با توجه به داده های آماری تولید مقالات ISI نسبت به سال گذشته  20 درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است در این نشست 50  نفر از اعضای جدید باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات معارفه شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار