عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: حضور گسترده و با نشاط مردم پاي صندوق‌هاي راي به دعوت رهبري معظم انقلاب نشانه اين است که مردم به نظام خود اعتماد بالايي دارند.

"آيت‌الله عباس کعبي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب افزايش اعتبار نظام جمهوري اسلامي در عرصه داخلي و بين‌المللي دانست و اظهار داشت: از جمله پيام‌هاي اين حضور حماسي تبعيت از مقام معظم رهبري در خلق حماسه سياسي و پاسداري از آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهدا بود.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: پيام ديگر اين حضور حماسي اين بود که مردم اصحاب فتنه 88 را به گورستان تاريخ فرستادند چرا که فتنه‌چي‌ها اين گونه القا مي‌کردند که مردم با نظام قهر هستند در حالي که حضور گسترده و با نشاط آنان پاي صندوق‌هاي راي به دعوت رهبري معظم انقلاب نشانه اين است که مردم به نظام خود اعتماد بالايي دارند.

وي با بيان اينکه شکست خورده اين انتخابات آمريکا و رژيم نامشروع صهيونيستي و پيروز اصلي ملت ايران و مقام معظم رهبري هستند، تاکيد کرد:  تلاش دشمنان براي ايجاد فاصله ميان ملت و نظام شکست خورد.

آيت‌الله کعبي خاطر نشان کرد: اين انتخابات نشان داد که عزم و اراده ملت در برابر استکبار جهاني بيشتر شده است و آنان در تحليل آراي ملت دچار اشتباه نشوند چرا که راي ملت راي به اقتدار، عزت، ساخت و آباداني کشور، حل مشکلات، حفظ استقلال و آزادي جمهوري اسلامي است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار