رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه گفت: پيام حضور حماسی مردم به دشمنان این بود که ما در صحنه هستیم و هرگاه نظام اسلامي به حضورمان نياز داشته باشد، با تمام وجود حاضر می‌شویم و به رسالت سیاسی و ملی خودمان عمل مي‌كنيم.

"حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور حماسي مردم در انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، اظهار داشت: پيام حضور حماسی مردم  به دشمنان این بود که ما در صحنه هستیم و هرگاه نظام اسلامي به حضورمان نياز داشته باشد با تمام وجود حاضر می‌شویم و به رسالت سیاسی و ملی خودمان عمل مي‌كنيم.

عضو ستاد مرکزي اجرايي انتخابات ادامه داد: ملت در این انتخابات رسالت ملی و دینی خود را به زیباترین شکل به نمایش گذاشت و اقتدار خود را در قالب حضور در پای صندوق‌های رأی به رخ جهانیان کشید.

وی تصریح کرد: انتخابات روز گذشته نمایش اقتدار ملی بود و ملتی که مقتدر باشد دنیا روی این اقتدار حساب باز می‌کند و حریمش را حفظ خواهد كرد چناچه ملت‌ها در سایه اقتدار ملی  می‌‌توانند منافع خودشان را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه ملت ما با حضور حماسی پای صندوق‌های رأی حرف خود را به دنیا فهماند، ادامه داد: آمریکا و کشورهای غربی با سوء‌استفاده از سازمان ملل حلقه تحریم‌ها را بر ملت ما تنگ و بهانه جویی کردند که ايران به دنبال سلاح هسته‌ای است.

وي افزود: بازرسان آژانس بارها به کشورمان آمدند و آنان پرونده ما را به شورای امنیت بردند و تحریم‌های ظالمانه‌ای را بر ما تحمیل کردند.

عضو ستاد مرکزي اجرايي انتخابات گفت: غربی‌ها می‌گفتند که به دو ماه نخواهد کشید که اعتراضات ملت ایران در کوچه‌ها و خیابان‌ها نمایان می‌شود و ما ملت ایران را فلج خواهیم کرد اما دیدیم که نه تنها اینگونه نشد بلکه مردم با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و به غرب گفتند که این فشارهای جواب نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام تقوي با بیان اینکه مشکل غرب این است که ملت ایران را نشناخته، ادامه داد: درست است که تحریم‌ها به زندگی مردم ما فشار آورده و در حال حاضر برای درمان بیماران صعب‌العلاج با کمبود دارو روبرو هستیم اما مردم دیروز نشان دادند که تمامی این مشکلات را برای حفظ نظام تحمل خواهند کرد.

حجت‌الاسلام تقوی وظایف مسئولان را در این شرایط سنگین‌تر از گذشته دانست و ادامه داد: کاندیداهایی که  برای آنان بستري فراهم شد تا خودشان را به مردم معرفی کنند باید در وهله اول خداوند را شاکر باشند که در چنین نظامی هستند که همه امکانات رسانه‌ای را در اختیار آنان قرار داده است.

وی تصریح کرد: كانديداها در درجه دوم نیز باید شاکر خداوند، مقام معظم رهبری، مردم، و امام (ره) باشند.

حجت‌الاسلام تقوی تأکید کرد: منتخب مردم باید به قول‌هایی که به مردم داده، توجه داشته باشد و پیشنهاد بنده به وي این است که سخنرانی‌ها مناظرات و برنامه‌هایی که در رسانه ملی و یا در شهرستان‌ها ارائه كرده جمع‌آوری كند  و قول‌های خود به مردم را به صورت فهرستي تهيه كند و بعدا درباره ميزان اجراي آن به مردم توضيح بدهد.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز  با بیان اینکه مردم به وظیفه خود عمل کرده‌اند و رئیس‌جمهور آینده هم باید به وعده‌های خود عمل کند، خاطر نشان كرد: رئیس‌جمهور آینده باید جامع بیاندیشد و خودش را در قالب برخی گروه‌ها، احزاب و دیدگاه‌های تنگ قرار ندهد چرا که اگر بخواهد خودش را در این چهارچوب قرار بدهد کشور دچار درگیری خواهد شد بنابراین باید نشان بدهد که با تدبیر عمل مي‌كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار