امام جمعه گیلانغرب گفت: ملت با عظمت و مقتدر ایران اسلامی روز 24 خرداد با حضور پرشور، بانشاط و بی سابقه خود در پای صندوق های رای، حماسی سیاسی مقام معظم را رهبری را تحقق عینی بخشیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محمدطاها مهری گفت: حضور پرشور و با نشاط همراه با متانت و خردمندی ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی لبیکی به ندای مقام معظم رهبری بود که حماسه سیاسی را خواستار شده بودند.
وی تصریح کرد: مردم با حماسه آفرینی خود بار دیگر ثابت کردند نسبت به کشور و جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت و رهبری همچنان دلبسته و وفادار هستند.
مهری اظهار کرد: شرکت پرشور مردم در واقع مانند سکه دو رو داشت که یک روی آن آری به جمهوری اسلامی و نظام مقدس و پیروی از مقام معظم رهبری و لبیک به ندای حماسی حضور و روی دیگر آن نه محکم و تاریخی به یاوه سرایی های دشمنان بود که در این مدت سعی و تلاش خود را با تحریم و تهدید و جنگ روانی بکار بستند تا مردم را نسبت به نظام اسلامی و آرمان های انقلاب دلسرد کنند.
امام جمعه گیلانغرب گفت: هر رای مردم در انتخابات در واقع، رای به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود و تیری نشسته به قلب دشمنان ایران اسلامی، تا در مقابل عظمت این ملت بازهم سر تعظیم فرود آورند.
مهری اضافه کرد: مردم با هر بند انگشت جوهری که در پای برگه های رای نشاندند بند دل دشمن را آب کردند و نشان دادند مردمی غیر قابل پیش بینی برای دشمنان هستند.
وی خاطرنشان کرد: همچنانکه برای دوستان انتظار می رفت یکبار دیگر حضور پررنگ ملت، دل دوستان و رهبری را شاد کرد و دشمنان را ناامید، لذا هر کس منتخب ملت شود، رییس جمهوری همه ملت است و همگان باید او را در راه پیشرفت و تعالی کشور یاری کنند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، ایران ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.