ماموران قلابي قمه به دست در يک جنگ تن به تن و نابرابر مغلوب آمادگي ماموران نيروي انتظامي شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي شکات دختران و پسران جوان در خصوص اخاذي دو پسر جوان در پوشش مامور، رسيدگي به اين پرونده در اختيار کلانتري هاي جنوب شهر تهران قرار گرفت.

در اين خصوص ماموران زبده کلانتري با رصد دوربين‌هاي امنيتي اطراف پارک ها و اماکن عمومي توانستند چهره مشخصي از اين افراد به دست آورند.

پس از چهره نگاري مشخص دو متهم به نام ‌هاي قاسم و داريوش از سابقه دارن سرقت و کلاهبرداري هستند.

همچنين تصاوير متهم جهت دستگيري در اختيار کليه واحد هاي گشتي قرار گرفت.

13 خردادماه ماموران کلانتري 117 جواديه در نيمه شب هاي در حال گشت زني به يک دستگاه خودروس سمند که به طور مشکوکي پارک کرده بودن مظنون مي‌شوند.

ماموران جهت بررسي موضوع، خودرو را به طور نامحسوس خودرو زير نظر گرفته و متوجه شدند دو مرد جوان در حال استعمال مواد مخدر هستند. با نزديکتر شدن ماموران به خودرو و شناسايي چهره دو مرد جوان دريافتند که همان افراد تحت تعقيب مامور نما هستند.

متهان زماني که متوجه حضور ماموران شدند با در دست داشتند چاقو و قمه از خودرو پياده شده و با نيت خلع سلاح کردن ماموران به سمت آنان حمله ور شدند.

در نهايت ماموران در يک اقدام ضربتي و در يک جنگ تن به تن موفق به زمين گير کردن متهمان و دستگيري آنان شدند.

سرگرد قربانعلي رزم آرا با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: پس از بررسي خودرو و کشف مقاديري قابل توجه مواد مخدر از نوع شيشه، کراک، هروئين و حشيش و همچنين چندين عدد پايپ و چند دستگاه بيسيم و تعدادي لوازم و تجهيزات، متهمان جهت سير مراحل قانوني و شناسايي مالباختگان به پايگاه هفتم پليس امنيت عمومي تهران انتقال داده شدند.
برچسب ها: دستگیر ، کلانتری ، متهم ، مواد ، اخذی ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار