رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم گفت: کارکنان و کارگران صنعت نفت و شرکت پالایش گاز فجر جم در خلق حماسه سیاسی نقشی بی‌نظیر داشتند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، نعمت‌الله جمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بار دیگر کارکنان و کارگران این شرکت به همراه خانواده‌های شریف خود با حضور پرشکوه در انتخابات، حماسه‌ای شگفت آفریدند.

وی افزود: بدون شک این حماسه بزرگ نشان از زنده بودن راه شهیدان انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشأن دارد که در سایه سار و اندرزهای وجود مقام معظم رهبری ورق خورده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: نقش توصیه‌های مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی بسیار بزرگ بوده است و کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم نیز به همراه مردم متدین ایران اسلامی در این حماسه سیاسی نقش ارزنده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات صرفنظر از نوع انتخاب بسیار از مشکلات را حل خواهد کرد و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس‌تر خواهد کرد.

جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود از کارکنان اقماری کار پالایشگاه نیز که علیرغم حضور در محیط کار، مسئله انتخابات را مهم‌تر برشمردند و شرکت وسیعی داشتند تشکر کرد.

وی گفت: علاوه بر پالایشگاه که رای کارکنان به وسیله صندوق سیار جمع‌آوری می‌شد در شهرک‌های مسکونی نیز چندین صندوق ثابت وجود داشت که در همه این مراکز شاهد حضور گسترده کارکنان و خانواده‌های آنان بودیم.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم تاکید کرد: کارکنان و کارگران این شرکت ثابت کردند که علاوه بر حضور فعال در جبهه اقتصادی در عرصه سیاسی نیز هوشمندانه رفتار می‌کنند و همراه با دیگر مردم شریف ایران به فرمایشان رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گویند.

وی اظهار داشت: کارکنان و کارگران پالایشگاه به عنوان عضوی از صنعت نفت نقش تاریخی خود را در انتخابات 24 خرداد با شور و شعور سیاسی بالا برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت کردند و باید قدردان آنها بود./ج1

برچسب ها: حماسه ، جم ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.