رئیس ستاد انتخابات شهرستان دلیجان نتایج چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای دلیجان و نراق را اعلام کرد.

اكبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت: شهرستان دلیجان دارای دو شهر دلیجان و نراق است كه در شهر دلیجان در مجموع از ۱۵ هزار و هفت رای ماخوذه، ۱۴ هزار و ۱۶۹ رای ماخوذه صحیح اعلام شد.
وی افزود: در این دوره از انتخابات شوراها در دلیجان 'غلامسحین منصوری' با پنج هزار و ۷۳۳ رای، 'رحمان دلاوری' با چهار هزار ۶۸۶ رای، 'سعید صادقی' با سه هزار و ۹۶۳ رای، 'بهرام فدایی' با سه هزار و ۴۲۰ رای، 'علیرضا مهدئی' با دو هزار و ۸۹۲ رای، 'فرشته خسروانی' با دو هزار ۵۲۵ رای و 'غلامعلی زمانی زاده' با دو هزار و ۴۹۰ رای به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.
اكبری تصریح کرد: در شهر نراق شهرستان دلیجان نیز در مجموع از یك هزار و ۵۲۴ رای ماخوذه، یك هزار و ۴۷۱ رای ماخوذه صحیح 'مجتبی عابدی' با ۷۵۸ رای، سید 'مسعود موسوی' با ۵۵۷ رای، 'خدیجه كریمی نراقی' با ۵۳۶ رای، سید 'عباس حسینی نژاد' با ۵۲۶ رای و 'فهیمه لطفعلی' با كسب ۴۸۱ رای به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.
۴۲ شعبه اخذ رای با یكهزار نفر شامل ناظر، عوامل اجرایی، بازرسین و ماموران امنیتی و انتظامی كار برگزاری انتخابات شهرستان دلیجان را برعهده داشتند./س
برچسب ها: انتخابات ، نتایج ، دلیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.