رئیس شورای اسلامی بنک از احداث اسکله صیادی در شهر ساحلی بنک خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حسین هوشیار شنبه‌شب در بازدید از ساحل بنک اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در سال جاری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: مردم همواره در دفاع از نظام اسلامی حاضر بوده‌اند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به این عزیزان ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی بنک از احداث اسکله صیادی در شهر ساحلی بنک خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم با تلاش مسئولان به زودی محقق می‌شود.

هوشیار تصریح کرد: با تلاش نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی بنک، مطالعات فاز اول احداث اسکله صیادی شهر ساحلی بنک توسط شیلات استان به زودی انجام می‌شود و این اسکله در مسیر اجرا قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به درخواست مردم از شهرداری و شورای اسلامی شهر و انعکاس آن به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری مستمر وی طی نشست با رئیس شیلات کشور و استان، دستور پیگیری طرح داده شده که نخستین نشست با حضور کارشناسان شیلات استان در زمینه نحوه احداث حوضچه صیادی در محل شهرداری برگزار شد.

این مسئول ابراز داشت: همچنین بازدید میدانی از طرح به عمل آمد و امیدوار هستیم به زودی عملیاتی شود.

هوشیار در پایان یادآور شد: فرماندار کنگان نیز  قول همکاری برای تخصیص اعتبار مطالعات اولیه طرح در کمیته برنامه‌ریزی داده و مقرر شد که مطالعات فاز اول احداث اسکله صیادی تا قبل از مهر ماه 92 انجام پذیرد./ج1

برچسب ها: اسکله ، ساحل ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.