فوتسالیست‌های قمی با درخشش در ترکیب تیم ملی فوتسال کشور در تورنمنت بین‌المللی هانژو چین به مقام قهرمانی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، امسال پنجمین دوره رقابت‌های فوتسال تورنمنت بین‌المللی هانژو چین برگزار شد و در آن تیم‌های مطرحی از کشورهای اروپا و آسیا حضور داشتند که سرانجام قدرت اول فوتسال آسیا قهرمان شد.
ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در تلاش برای کسب هماهنگی لازم و به دست آوردن آمادگی صد‌در‌صد برای حضور قدرتمند و موفق در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا راهی کشور چین شدند تا در رقابت‌های فوتسال تورنمنت بین‌المللی هانژو چین شرکت کنند.

این مسابقات آرام آرام در تقویم هر ساله فدراسیون فوتبال چین و جامعه بین‌المللی فوتسال از اعتبار و ارزش بالایی برخوردار می‌شود زیرا در سال 2013 پنجمین دوره متوالی خود را تجربه کرد و در آن چهار تیم از اروپا و آسیا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ملی‌پوشان کشورمان در سومین بازی نیز شنبه شب به مصاف میزبان یعنی تیم ملی فوتسال چین رفتند و این دیدار را نیز با حساب پنج بر دو به سود خود خاتمه دادند که باز هم زننده یکی از گل‌های تیم ملی علی‌اصغر حسن‌زاده بود و به این ترتیب ایران با کسب سه پیروزی و 9 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و با فوتسالیست‌های قمی خود قهرمان تورنمنت بین‌المللی هانژو چین شد./س

برچسب ها: قم ، درخشش ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.