Auslogics Duplicate File Finder نرم افزاری کاربردی برای یافتن فایل های اضافه و شبیه به هم و پاك كردن آنها از فضاي رايانه است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر روزانه با فایل های زیادی سر و کار دارید و از دوستانتان و اینترنت فایل های زیادی دریافت می کند، مسلماً با مشکل ایجاد فایل های تکراری و شبیه به هم در هارد دیسک مواجه خواهید شد. به همین دلیل برای اینکه فضای خالی هاردیسک را افزایش دهید و در نهایت هارد دیسک را بهتر مدیریت و دسته بندی کنید و همچنین حذف فایل های اضافی باعث خواهد شد زمان کمتری را برای یکپارچه سازی هارد دیسک طی کنید.



این نرم افزار با موتور جستجو MD5 search فایل های شبیه به هم از نظر نام و از نظر محتوا را خواهد یافت و به کاربر نمایش خواهد داد. همانطور که خواندید این نرم افزار فایل هایی از نظر محتوا به یکدیگر را نیز شناسایی میکند. بنابراین زمانی که یک ویدیو یا صوت با دو نام مختلف وجود داشته باشند این نرم افزار قابلیت شناسایی را دارد. در تنظیمات هنگام جستجو میتوانید فرمت فایل خاصی را مشخص کنید تا اگر تنها قصد دارید به دنبال نوع خاص از فایل ها بگردید، زمان کمتری را صرف نمایید.


  برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید



  دریچه مجله خبری رادر فارس توییتر دنبال کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۷:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید فقط پسورد که نداره
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
جناب
۰۰:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۲
ممنون خیلی لازم داشتمش
خدا کنه درست کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۱۶:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
با سلام و تشکر از نرم افزار بسیار خوبتون .لطفا اگه امکانش هست چند نرم افزار برای ساخت بنر بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ملکی
۱۵:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
لطفاا سریال نصبش رو هم بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۳:۱۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
سلام.لطفا یک بنر تو صفحه اول سایت بذارید که بشه هر نوع سوالی رو ازتون پرسید و در هر زمینه ای جواب گرفت.سایتتون خیلی مهم و مرجع شده.