دختران کاراته کای قمی در هفت وزن انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختر کشورمان اعزامی به رقابت‌های آسیایی امارات برابر حریفان به روی تاتامی می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بانوان کاراته کای کشورمان نیز در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قرار است امسال همراه با تیم‌های همین رده‌های سنی در بخش مردان راهی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا شوند.
این در حالی است که مسابقات کاراته قهرمانی مردان و زنان آسیا در سال 2013 به میزبانی کشور امارات به انجام می‌رسد و این کشور حاشیه نشین دریای خلیج همیشه فارس در شهریور ماه سال جاری از زنان و مردان کاراته آسیا پذیرایی خواهد کرد.
دختران کاراته کا در انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا در حالی به روی تاتامی می‌روند که در بخش پسران این انتخابی پیش از این برگزار شده و تیم‌های ملی پسران ترکیب خود را برای حضور در مسابقات آسیایی شناخته‌اند.
مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بانوان در حالی برگزار می‌شود که کمیته داوران فدراسیون کاراته اسامی داورانی که قرار است در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بانوان قضاوت کنند را معرفی کرد./س
برچسب ها: قم ، رقابت ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.