تيم ملي واليبال نوجوانان کشورمان خود را براي حضور در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان آماده مي‌کند.

احمد لاهوتي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه ملي پوشان براي حضور قدرتمند در مسابقات قهرماني جهان تمرينات را در شرايط ايده‌آل و مطلوبي برگزار و دنبال کردند، در اين روزهاي پاياني کادر فني نايت سعي خود را باري کاهش و يا از بين بردن نقاط ضعف فني ملي پوشان بکار گرفته است.

مربي تيم ملي واليبال نوجوانان کشورمان تصريح کرد: خوشبختانه با همکاري فدراسيون موفق به تهيه فيلم بازيهاي حريفان مرحله مقدماتي خود به جز تيم روآندا شديم و بر اساس آناليز انجام شده نکات فني را به ملي پوشان گوشزد کرديم.

وي در خصوص بازي اول تيم ملي واليبال نوجوانان مقابل فنلاند اظهار داشت: در تمامي مسابقات و تورنمنت‌ها بازي اول از حساسيت بسيار خاصي برخوردار است چون نتيجه کسب شده روي عملکرد ملي پوشان در ديدارهاي آتي تاثير گذار خواهد بود. با توجه به اين مساله بازي با فنلاند به عنوان قهرمان قاره اروپا براي ما سخت و حساس است، نوع عملکرد آنها کلاسيک و ميانگين قدي بسيار خوبي دارد. نتيجه اين ديدار شرايط ما را در جدول رده‌بندي مرحله مقدماتي مشخص مي‌کند.

مربي تيم ملي واليبال نوجوانان در ادامه تصريح کرد: ما هيچ ادعايي نداريم ولي براي کسب سکو در مسابقات جهان حاضر مي‌شويم، براي نيل به اين هدف تمرينات سطح بالا و حرفه‌اي را گذرانده‌ايم، انجام چندين بازي تدارکاتي با تيمهاي نوجوانان ترکيه جوانان و اميدهاي ايران باعث شد تا نوجوانان ملي پوش کشورمان در اجراي صحيح تاکتيک به هماهنگي مطلوب دست پيدا کنند.

لاهوتي تصريح کرد: سطح عملکرد ملي پوشان و ميزان هماهنگي آنها براي حضور در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان نسبت به رقابتهاي قهرماني قاره آسيا به مراتب رشد کرده است.

هم‌اکنون حال و هواي مسابقات جهاني در تيم حاکي است همه ملي پوشان به اين باور رسيده‌اند سطح مسابقات مکزيک بسيار بالا است و ملي پوشان خود را براي نبردي حساس و سنگين آماده کرده‌اند اما آنها براي رسيدن به بلوغ فکري کامل فرصت دارند./مح
برچسب ها: آنالیز ، نکات ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار