مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از آغاز مرحله دیگری از بازرسی‌ها بر موسسات گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران احد شریفی اظهار داشت: استان البرز دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که با توجه به آغاز تعطیلات و در آستانه قرار گرفتن در فصل تابستان گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا لزوم توجه به این مراکز و توجه بر عملکرد آن‌ها یکی از مهمترین اقداماتی است که از سوی این اداره کل در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به این که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم میزان خدمات رسانی به مردم را در این حوزه بیشتر کنیم افزود: تدابیر لازم برای توسعه این مهم در استان البرز در نظر گرفته شده است.

شریفی تأکید کرد: بازرسی و نظارت از این گونه واحدها به صورت مستمر ادامه دارد افزود: این بازرسی و نظارت‌ها برای آماده سازی واحدهای اقامتی و گردشگری استان و همچنین ارایه خدمات مطلوب به گردشگران صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این راستا بازرسان این اداره کل در نظارت‌های خود از واحدهای گردشگری، اقامتی و پذیرایی و ... تمامی عملکرد این واحدها را به طور دقیق ارزیابی می‌کنند و در صورت وجود هرگونه نقص یا مشکلی در ارایه خدمات، تذکرات لازم به مدیر یا بهره‌بردار مجموعه ارائه می‌دهند.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز این بازرسی در طی سال به صورت هفته‌ای و ماهانه انجام می‌شود اما در فصل تابستان با توجه به افزایش حجم مسافران و گردشگران به صورت روزانه انجام می‌شود.
برچسب ها: گردشگری ، البرز ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.