دبیر حزب اعتدال و توسعه استان اردبیل گفت: خلق حماسه سیاسی به دست ملت آگاه ایران دنیا را در بهت و تعجب فرو برده است.

اکبر ایرانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: تحقق حماسه سیاسی و حضور میلیونی مردم را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری به رهبر معظم انقلاب تبریک گفته و از ملت ایرانبه ویژه مردم استان اردبیل در خلق این حماسه سیاسی قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور حماسه آفرین مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر ثابت کرد که مردم بیش از پیش به سرنوشت و حیات سیاسی این نظام و کشور حساس بوده و پشتیبان ولی امر مسلمین هستند.

این استاد دانشگاه افزود: بی‌شک حضور مقتدرانه و هوشمندانه و خیره کننده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ این مرز و بوم سراسر افتخار افزود و قدرتی از جمهوریت و اسلامیت این نظام مقدس را به نمایش گذاشت.

ایرانپور گفت: انتخابات 24 خرداد همچون انتخابات‌های گذشته مصداق مردم‌‌سالاری دینی و مشارکت مردم در اداره کشور بود و در حالی که جهانیان سعی داشتند چهره مخدوشی را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند مردم ایران با تیز‌بینی و موقعیت شناسی عالمانه خود بار دیگر معنای استقلال و آزادی را به رخ جهانیان کشید.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان اردبیل با اشاره به اینکه با انتخاب دکتر حسن روحانی، همه نیروهای نظام در کنار هم قرار گرفته و در برخوردهای سیاسی یک منش اعتدال و هم‌گرایی در پیش گرفته می‌شود، بیان داشت: با این اقتداری که شکل گرفت ناگزیر امنیت ملی نیز تقویت شده و با این پشتوانه امنیت ملی و اقتدار ملی بهتر می‌توان در عرصه‌های بین‌المللی اقتصاد، سیاست و فرهنگ قدم برداشت و از حق و حقوق این ملت دفاع کرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر وجود ظرفیت‌های والای ملت ایران برای ایجاد تحولدر مسایل مختلف سیاسی و اقتصادی خاطر نشان کرد: با تکیه بر اقتدار لایزال الهی و پشتوانه ملت افتخار‌آفرین ایران و بهره‌گیری از همه نیروهای معتدل معتقد به نظام و ولایت فقیه می‌توان قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرد و کشور را در بالاترین نقطه توسعه جهانی قرار داد.

ایرانپور در ادامه تصریح کرد: از دیگر کاندیداها و هواداران آنها که با صبر و متانت نتیجه انتخابات را پذیرفته و در مقابل رای مردم تمکین کرده و پایبندی خود را به قانون نشان دادند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، دنیا ، در ، برابر ، حماسه ، ملت ، ایران ، بهت ، زده ، شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.