این پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان گفت : هنرمندان سینما و تلویزیون باید زیر پوشش حمایت های مسئولان حوزه فرهنگ و هنر قرار بگیرند زیرا فعالیت در این عرصه بری آنها خروجی مالی مطلوبی ندارد تا آنها بتواند با تکیه بر حقوقی که دریافت می کنند مشکلات مالی خود را برطرف کنند .

عنایت اله بخشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مشکلات هنرمندان گفت:به طور حتم اگر مقدمات لازم برای بازگشای دوباره خانه سینما صورت گیرد اتفاقی خوب برای هنرمندان ما است زیرا ما هنرمندان اگر مشکل و کمبودی داشته باشیم می توانیم به مرکزی مشخص برای حل مشکلات خود مراجعه کنیم و امیدواریم که باز شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :من کارمند وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بوده ام از بیمه استفاده می کنم و تا این لحظه هیچ چیزی در قالب وام و چیز دیگری دریافت نکرده ام در صورتی که یک هنرمند باید همیشه مورد توجه قرار بگیرد .

عنایت بخشی در خاتمه با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان حوزه فرهنگ و هنر از هنرمندان اظهار داشت :هنرمندان سینما و تلویزیون باید زیر پوشش حمایت های مسئولان حوزه فرهنگ و هنر قرار بگیرند زیرا فعالیت در این عرصه بری آنها خروجی مالی مطلوبی ندارد تا آنها بتواند با تکیه بر حقوقی که دریافت می کنند مشکلات مالی خود را برطرف کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.