عضو مجلس خبرگان رهبري با بیان اینکه مردم با خلق حماسه سياسي پاسخی كوبنده به دشمن دادند، گفت: لازم است در ادامه تحقق شعار سال جاري، رئيس جمهور آينده گام‌هاي مؤثري در جهت خلق حماسه اقتصادي بردارد.

"آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد توسط مردم غیور ایران اشاره کرد و با بيان اين مطلب که حضور در پاي صندوق‌هاي راي، بهترين نوع حضور ملت همیشه قهرمان در عرصه سياسي بوده است، اظهار داشت: انتخاب فردي در لباس روحانيت توسط مردم بهترين گزينش بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس جمهور منتخب در کسوت روحانیت قرار دارد،‌ از نظر جهاني نيز ضربه‌اي مهلک به دشمن وارد خواهد شد، کمااينکه حضور ميليوني مردم در پاي صندوق‌هاي راي نقشه‌هاي دشمنان را متلاشي ساخت.

وي با تاکيد بر اين مهم که خلق حماسه سياسي به دست مردم، وظايف سنگيني را بر دوش رئيس جمهور منتخب شده گذاشت، يادآور شد: مردم با خلق حماسه سياسي پاسخی كوبنده به دشمن دادند، لذا لازم است در ادامه تحقق شعار سال جاري، رئيس جمهور آينده گام‌هاي موثري در جهت خلق حماسه اقتصادي بردارد.

آيت‌الله طباطبايي‌نژاد بهترين راه براي ادامه اين روند را افزايش توليد دانست و افزود: اعتقاد من اين است که "حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني" با توجه به صحبت‌هاي انجام شده، توانايي اين کار را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: "حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني" با به کارگيري نيروهاي متخصص حماسه اقتصادي را در کوتاه‌ترين زمان ممکن رقم خواهد زد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار