رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: برای برگزاری باشکوه لیگ های امسال تکواندو به باشگاه های بزرگ ورزشی نامه زدیم.

محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: لیگ های تکواندو پایه از اوایل تیر آغاز میشود و برای آغاز آن هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تیم ها در لیگ های مختلف تکواندو به جز برتر بزرگسالان با اول تیر تمدید شده ، گفت: مهلت ثبت نام تیم های لیگ برتر بزرگسالان تا اول مرداد است و پیش بینی کرده ایم این رقابت ها را اواخر تابستان یا اوایل پاییز برگزار کنیم.

کرمی یاد آور شد: بر اساس آیین نامه مسابقات لیگ در لیگ تکواندو نونهالان پسر 30 تیم ثبت نام کرده اند و با توجه به تکمیل ظرفیت تعداد تیم ها با وجود داشتن زمان ، علی رغم درخواست هایی که داشتیم نمی توانیم تیم دیگری را اضافه کنیم. اما در لیگ تکواندو نونهالان دختر 12 تیم ثبت نام کرده اند و دیگر زمانی برای اضافه کردن تیم دیگری وجود ندارد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با اعلام اینکه فدراسیون برای برگزاری با کیفیت مسابقات لیگ تکواندو کشور از باشگاه های بزرگ ورزش دعوت به عمل آورده است.

وی تصریح کرد: دعوت نامه برای باشگاه های مطرح در لیگ های فوتبال ، والیبال ،‌بسکتبال و هندبال ارسال کردیم که با توجه به المپیکی بودن رشته تکواندو ، نحوه برگزاری مسابقات و استقبال جوانان و تیمها نیاز به حمایت بیشتری برای برگزاری باشکوه لیگ تکواندو داریم.

کرمي افزود: زمانی که پول ورزش وارد فوتبال می شود رشته های دیگر باشگاه ها حذف می شوند اما ما همچنان امیدواریم این ساختار تغییر کند.

وی گفت: باشگاهی مثل شهرداری بندرعباس که تیمش قهرمان لیگ تکواندو کشور نیز بوده با وجود ریشه دار بودن از دو سال قبل هنوز نتوانسته با اعضای تیم تکواندو خود تسویه کند و همچنان نیز به فدراسیون تکواندو بدهی دارد./مح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار