رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: نظارت بر بازار توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در کاهش تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی استان، موثر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، عبادالله اکبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال جاری نزدیک به 80 هزار بازرسی از واحدهای فروش کالا و ارائه خدمات در آذربایجان غربی انجام شده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تا امروز، تصریح کرد: در این مدت 3 هزار و 641 پرونده تخلف در آذربایجان غربی تشکیل شده است.

اکبری ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 312 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی پس از کشف و تشکیل پرونده به منظور صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی بیشترین تخلفات کشف شده در بازرسی‌های مأموران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی را در زمینه‌های خدمات عمومی و همچنین فروش کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئینی، غلات، حبوبات، روغن خوراکی، قند، شکر و برنج عنوان کرد و گفت: تاکنون چهار هزار تخلف در آذربایجان غربی کشف شده است.

اکبری به نقش بازرسی‌های کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در ارتباط با تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی استان اشاره کرد و ابراز داشت: نظارت مستمر بر عرضه و تقاضای بازار و همچنین مبارزه با احتکار و گران‌فروشی در کاهش تخلفات تأثیر مستقیم دارد.

گفتنی است 184 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به طور مستمر بر بازار و واحدهای خدماتی استان نظارت دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.