رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: حضور 72 درصدی ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دنیا را شگفت زده کرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر77 پیروز ثامن الائمه(ع) و تیپ 377 شهید سرلشکر پرویز حبرانی با توجه به مذاکرات هسته ای و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها گفت: ابرقدرت ها در دیدگاهی ساده لوحانه انتظار تعلیق، تعطیلی و تخریب مراکز هسته ای ایران را دارند اما غافل از اینکه خیال باطل در سر می پرورانند.

وی گفت غربی ها با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی فکر می کردند که ملت ایران از این نظام و انقلاب خسته شده و در انتخابات حضور نیافته و یا حضوری کمرنگ خواهند داشت، اما این ملت ایران بود که بار دیگر تمام آرزوهای استکبار را نقش بر آب ساختند.

وی در ادامه گفت: امروز در کشورهایی که از دموکراسی سخن می گویند ملت آنها کمتر از 50 درصد در انتخاباتشان حضور دارند ولی تنها 10 کشور در دنیا مردم آن بالای 50 درصد در انتخابات حضور پیدا کرده که یکی از این کشورها جمهوری اسلامی ایران است.

وی با توجه به شرایط گذشته و کنونی کشور اظهار امیدواری کرد که آینده روشنی پیش رو داشته و همانطور که در هشت سال دفاع مقدس و فشارهای اقتصادی سربلند بوده ایم پرچم پرافتخار کشور را به دست صاحب اصلی آن (امام زمان عج) تحویل دهیم.


برچسب ها: حماسه ، سازی ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.