در جشنواره جوانان برتر در حالي از جوانان تقدير مي‌شود كه جمعه گذشته جوانان در يك عرصه بزرگ حق و باطل، موفق و سربلند بيرون آمدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛رييس سازمان صدا و سيما در  اختتاميه جشنواره جوان برتر مشاركت‌هاي اجتماعي حضرت علي اكبر (ع) با بيان اين مطلب گفت : رهبر معظم انقلاب زماني كه  اول امسال فرمودند يك حماسه سياسي بيافريد خيلي‌ها معتقد بودند اين انتخابات، انتخابات سرد و بي روح باشد چه برسد به آنكه يك حماسه خلق شود اما ملت ايران يك حماسه بزرگ را رقم زدند و اين انتخاب بزرگ يك فرصت وسيع براي ملت ايران فراهم مي‌آورد كه باعث شكوفا شدن جوانان خواهد شد و آثار پربركتي خواهد داشت.
 
وي با اشاره به اينكه مهمترين ويژگي‌هاي جوانان شجاعت است، افزود: يكي از هداياي بزرگ خداوند به جوانان شجاع، رهبر شجاع است. اين فضاي بانشاط سياسي يكي از جلوه‌هاي شجاعت رهبري است و رهبري معظم انقلاب با مديريت در بالاترين سطح كشور توانستند به دنيا نشان دهند كه ايران تابلويي از آزادي بيان و شجاعت است.
 
ضرغامي گفت:فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد رسانه موجب افتخار ماست و اين اتفاق بزرگ ناشي از آزادانديشي و تدبير ايشان است.
 
وي با اشاره به سايت‌ها و روزنامه‌هاي بيگانه افزود: اين سايت‌ها و روزنامه‌ها مدام ادعاي آزادي بيان دارند اما حاضر به بيان بسياري از مطالب نيستند و فقط شعار مي‌دهند و قصد فريب مردم را دارند و در حقيقت در هيچ‌ كجاي دنيا مانند ايران رسانه ملي به شكل رايگان در اختيار همه قرار نمي‌گيرد.
 
ضرغامي با اشاره به اينكه فضاي شكوفايي جوانان تغيير كرده است، گفت : امروزه در دنيا اگر جواني بخواهد پديده شود و در جامعه تاثيرگذار باشد نيازي نيست حتما نخبه يا فردي با نبوغ بسيار بالايي باشد.
 
وي افزود: امروزه شرايط رسانه‌ها و فناوري اطلاعات بسياري از قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي در اختيار جوانان قرار داده و اگر يك جوان، ايده‌پرداز خوبي باشد و بتواند ظرفيت‌ها را بشناسد، مي‌تواند در جامعه پديده شود و سرنوشت جامعه را تغيير دهد.
 
رئيس رسانه ملي  با اشاره به ظرفيت‌هاي فضاي مجازي، افزود: امروزه با كمك فضاي مجازي افراد مي‌توانند يك لشگر قوي در جامعه باشند. لزوما نياز نيست افراد خالق باشند بلكه كافي است با خلاقيت و سليقه يك حوزه عظيم اجتماعي را ايجاد كنند.
 
ضرغامي  با اشاره به سردار شهيد حسن طهراني مقدم افزود: ايشان يكي از نمونه‌هاي شاخص خلاقيت در زمان جنگ و همچنين انقلاب بوده است. ايشان با كمترين بودجه با خلاقيت و با استفاده از تمام دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها كارها را پيش مي‌برد و با همين رويكرد توانست موشك 2000 كيلومتري را توليد كند و تا روزهاي آخر نيز با همين رويكرد فعاليت مي‌كرد و در آخر در همين راه شهيد شد.
 
ضرغامي با بيان اينكه دشمنان مي‌خواستند فضاي مجازي را در فتنه 88 يك تهديد براي ايران قلمداد كنند، افزود: دشمنان به خوبي ملت ايران را نشناختند و اين تهديد براي كشور با حضور جوانان حزب اللهي رد شد. وي گفت همچنين جوانان حزب اللهي با استفاده از ظرفيت فضاي مجازي بايد جهان را تحت تاثير خود قرار دهند و با توليد آثار هنري ارزشمند بر جامعه تاثيرگذار باشند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار