عضو شوراي مركزي كارگزاران سازندگي گفت: رئيس‌جمهور منتخب ملت بارها در اظهارات خود بر استفاده و بكارگيري تمامي نيروهاي كشور تاكيد داشته و وي مصمم است تا از تمامي اين ظرفيت‌ها بويژه نيروي انساني استفاده كند.

"يدالله طاهرنژاد" عضو شوراي مركزي كارگزاران سازندگي در گفتگو با  خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه بر اساس سابقه و شخصيت سياسي از "حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني" انتظار مي‌رود تا تمامي ظرفيت‌هاي كشور را به كار گيرد، اظهار داشت: رئيس‌جمهور منتخب بارها در اظهارات خود بر استفاده و بكارگيري تمامي نيروهاي كشور تاكيد داشته است و وي مصمم  است تا از تمامي اين ظرفيت‌ها بويژه نيروي انساني استفاده كند.

وي در پاسخ به اينكه آيا حزب كارگزاران سازندگي برنامه‌اي براي پيشنهاد به رئيس‌جمهور منتخب دارد يا خير؟ گفت: حزب كارگزاران تمامي توان خود را براي برگزاري انتخاباتي باشكوه و البته با حمايت از "حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر روحاني" به كار گرفت و نتيجه دلخواه ملت هم حاصل شد و از اين به بعد نيز اين مسئله به رئيس‌جمهور منتخب بستگي دارد كه در چه حوزه‌اي نياز به همكاري داشته باشد اما خود ما برنامه‌اي براي پيش قدم شدن در اين زمينه نداريم.

طاهرنژاد در پاسخ به اينكه آيا تاكنون از سوي رئيس‌جمهور منتخب ملت پيشنهاداتي به اعضاي كارگزاران براي همكاري در كابينه داده شده يا خير؟ خاطر نشان کرد: تا آنجايي كه بنده اطلاع دارم حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني در حال انجام ديد و بازديد با افراد مختلف است و هنوز وارد بحث كابينه نشده است اما اگر در اين زمينه كمكي بخواهند اعضاي حزب با كمال ميل آن خدمت را ارائه مي‌كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار