مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برخی کشورهای اروپایی کاسه داغ‌تر از آش برای پرونده هسته‌ای ایران نشوند ، مشاور ارشد دکتر روحاني نيستم، ستاد دیه کشور آماده همکاری با مالک سابق استیل آذین است و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است.

انحلال "سازمان مديريت" غيرقانوني نبود/ احتمال ارجاع طرح "احياي سازمان مديريت" به مجمع

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/29/1239156_525.jpg

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس با بيان اينکه نمايندگان در ارائه طرح "احياي سازمان مديريت" راه درستي رفته‌اند، گفت: در صورتي که شوراي نگهبان اين تصميم را به استناد اصل 126 مغاير قانون اساسي تشخيص دهد، موضوع را از طريق مجمع تشخيص پيگيري خواهيم کرد.

افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر پرند و هشتگرد در هر ماه/ افتتاح مترو پرند در آينده نزديك
 وزير راه و شهرسازي گفت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در شهرهاي جديد پرند و هشتگرد از اين پس به ترتيب 10 هزار و 5 هزار واحد مسکن مهر در هر ماه در اين شهرها افتتاح مي‌شود.

حماسه سياسي ملت ايران تصورات باطل دشمنان را نقش برآب كرد
رئيس قوه قضاييه گفت: به ملت بزرگ ايران مرحبا مي‌گوييم كه به بهترين شكل ممكن حماسه عظيم سياسي را خلق كردند و موجب قطع شدن زبان معاندان و دشمنان شدند و به مقام معظم رهبري دامت بركاته هم تبريك مي‌گوييم كه با رهبري‌هاي داهيانه خويش، در خلق اين حماسه بزرگ سياسي، نقش بي‌بديلي داشتند.

حضور حماسی مردم نشان داد که شیرانی در بیشه ایران خفته‌اند که دیده بدخواهان سرزمین را کور می‌کنند "
جامعه اسلامی مهندسین" طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اين حضور حماسی، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را در هر کجاي دنيا با نظام، اسلام و ميهن به رخ بدخواهانی کشید که در پی گسستن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.

ستاد دیه کشور آماده همکاری با مالک سابق استیل آذین است

 ستاد دیه کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آمادگی همکاری با مالک سابق استیل آذین را برای آزادی یک هزار زندانی دیه در کشور دارد.

رئيس‌جمهور منتخب مصمم است از تمامي ظرفيت‌ها استفاده كند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/29/1238066_735.jpg

عضو شوراي مركزي كارگزاران سازندگي گفت: رئيس‌جمهور منتخب ملت بارها در اظهارات خود بر استفاده و بكارگيري تمامي نيروهاي كشور تاكيد داشته و وي مصمم است تا از تمامي اين ظرفيت‌ها بويژه نيروي انساني استفاده كند.

24 خرداد برگ زرين ديگري در كارنامه پرافتخار نظام است/تبريك به رئيس‌جمهور منتخب

جبهه پايداري انقلاب اسلامي به مناسبت حماسه شورانگيز سياسي 24 خرداد و انتخاب رئيس جمهور يازدهم بيانيه‌اي را براي تشكر از حضور عظيم مردم و تبريك به "حجت الاسلام و المسلمين روحاني" به عنوان منتخب مردم صادر كرد.

برخی کشورهای اروپایی کاسه داغ‌تر از آش برای پرونده هسته‌ای ایران نشوند

 یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: غرب هرگز نباید نگران برخورداري ایران از دانش هسته‌ای باشد چراکه این فناوری صلح‌آمیز بوده و آنها به خوبي مي‌دانند ايران بر خلاف این مهم عمل نمی‌کند و آنچه به عنوان نگراني از نظر غربي‌ها مطرح می‌شود ساخته و پرداخته ماشين جنگ رواني آنها است.

افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر پرند و هشتگرد در هر ماه/ افتتاح مترو پرند در آينده نزديك

وزير راه و شهرسازي گفت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در شهرهاي جديد پرند و هشتگرد از اين پس به ترتيب 10 هزار و 5 هزار واحد مسکن مهر در هر ماه در اين شهرها افتتاح مي‌شود.

مشاور ارشد دکتر روحاني نيستم
 دکتر آشنا، استاد دانشگاه گفت: خبر برخي از رسانه‌ها در مورد اينکه بنده مشاور ارشد حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني هستم صحت ندارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار