سرمربي تيم دو و ميداني نفت گفت: فدراسيون از تجربيات 10 ساله تيم نفت هيچ بهره‌اي نمي‌برد.

ايرج ميري، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام اين مطلب گفت: حدود 10 سال است که تيم نفت در  ليگ دو و ميدان حضور دارد و مي‌توانم ادعا کنم که بدنه تيم ملي را در اختيار داريم ولي باري تجربيات ما ارزشي قائل نيستند.

وي در ادامه افزود: آيين نامه قطعي حضور در ليگ هنوز به ما ارائه نشده است و متاسفانه حمايت از باشگاه‌ها در حد انتظار نيست در حالي که براي تغيير در آيين نامه بايد نمايندگان باشگاه‌ها هم حضور داشته باشند.

ميري با تاکيد بر اينکه رقابت جدي بين تيم‌اي نفت و پيکان است، گفت: تعداد قطعي تيم‌هاي حاضر در  ليگ هنوز مشخص نيست ولي پيکان و نفت با توجه هب مهره‌هايي که در اختيار دارند بيشترين شانس را براي قهرماني دارند و بايد بگويم ساير تيم‌ها براي رتبه سوم به بعد تلاش مي‌کنند.

سر مربي تيم دو و ميداني باشگاه نفت آمادگي اين تيم را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: سال گذشته در ليگ و رقابت‌هاي دهه فجر تيم نفت به مقام قهرماني اين رقابت‌ها دست يافت که اين امر نشان از سطح بالاي تيم دارد براي سال جديد هم تيم خوبي را در اختيار داريم و در حال حاضر ورزشکاران در وضعيت مطلوبي به سر مي‌برند و مي‌توانيم از هم اکنون به قهرماني در ليگ امسال فکر کنيم./مح
برچسب ها: فدراسیون ، مهره ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار