مدیر کل زندان‌های همدان گفت: همت ما بر این است که طی سال جاری تمام مشکلات مربوط به تهیه نرم افزار و سخت افزارهای الکترونیک بر طرف شود.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حسن محمدیاری"  با اعلام اين خبر اظهارداشت: بخش قابل توجهی از بودجه امسال را به امر بروز رسانی امکانات و تجهیزات الکترونیک و بهره گیری از دانش نوین الکترونیکی اختصاص خواهیم داد.

وی همچنین افزود : ثبت کد ملی زندانیان در سیستم می‌بایست با جدیت و از طریق ادارات ثبت احوال شهرستان‌ها پیگیری شود و زندان‌ها مکلف‌اند ماهیانه گزارشی تهیه و روند پیشرفت کار را اعلام كنند.

محمد یاری که در سومین گردهمایی تخصصی مسئولان آمارورایانه و اجرای احکام زندان‌های استان سخن می‌گفت افزود: لازم است تدابیری اندیشیده شود که آموزش‌های لازم به پرسنل و کاربران برنامه‌های سیستم جامع اطلاعات زندانیان داده شود و از تمامی امکانات موجود در برنامه پانیذ و سایر برنامه‌های متصل به این بانک اطلاعاتی استفاده بهینه برده شود.

مدیر کل زندان‌های استان همدان تاکید کرد: واحدهای پذیرش زندانیان در زندان‌های فاقد این واحد می‌بایست به فوریت راه اندازی شوند و موانع پیش رو از قبیل کمبود نیروی انسانی و امکانات سخت افزاری هر چه سریعتر مرتفع گردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: همایش ، ستاد ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار