دکتر علی اصغر محکی مدیرکل مطالعات امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری همایش " شهر و زندگی روزمره " اواخر پاییز و همایش " تحولات سبک زندگی در ایران " شهریور ۹۲ خبر داد.

علی اصغر محکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با  توجه به استقبال گسترده جامعه دانشگاهی کشور از برگزاری همایش‌های مذکور و آمار قابل توجه مقاله‌های ارسالی دو گروه علمی بررسی و داوری مقاله‌ها  تشکیل شده است.  
وی گفت: در عین حال برای هریک از همایش‌ها ۳۰ عنوان مقاله توسط اساتید  برجسته و نام آشنای مدیریت شهری و علوم اجتماعی  به صورت تخصصی نگارش می‌شود.  
مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: در روز  برگزاری همایش    شهر و زندگی روزمره  همچنین همایش تحولات سبک زندگی در  این از ۳ جلد مجموع مقاله‌ها رونمایی خواهد شد.  
این استاد دانشگاه تصریح کرد: باتوجه به پیشینه تحقیقی کم و سابقه شکل گیری موضوع شهر و زندگی روزمره در مباحث علوم اجتماعی که به ده سال  می‌رسد، برگزاری همایشی با این عنوان علاوه بر به روز بودن مطالعات شهری  توجه و اهتمام ویژه مدیریت شهری کلانشهر تهران به تولید ادبیات نظری در  حوزه‌های مرتبط را نشان ‌می‌دهد.  
محکی گفت: اهمیت این موضوع اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری  تهران را به حمایت از تالیف و ترجمه ده عنوان کتاب تشویق کرده و همزمان  با برپایی همایش از کتاب‌های مذکور رونمایی خواهد شد.  
وی افزود: همایش تحولات سبک زندگی در ایران با رویکرد شهری و اجتماعی  خصوصا مباحث اخلاق شهروندی برگزار می‌شود./ز

برچسب ها: کتاب ، مطالعات ، تحولات ، محکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار