معاون استاندار تهران گفت: تعیین ریاست جمهوری بر تحولات کشور و ابعاد خارجی تاثیرگذار است و نگاه بسیاری از کشورها در انتخابات به پایتخت است.

احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در همایش هماهنگی بازرسین هیات‌های بازرسی شعب اخذ رای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کلانشهر تهران گفت: برای نمایندگان معرفی شده ۲ نامزد انتخابات برای حضور در شعب اخذ رای کارت صادر شده است.

وی با تاکید بر اجرایی شدن دقیق ۴ راهبرد رهبری، امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت اظهار کرد: با توجه به روند اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در دور دوم حساسیت‌ها بیشتر از گذشته شده که با اجرای دقیق قانون و این چهار راهبرد باید دقت بیشتری را در شعب اخذ رای برای جلوگیری از بروز هرگونه مساله داشته باشیم.

نگاه بسیاری از کشور‌ها در انتخابات ریاست جمهوری به پایتخت است

قیومی ادامه داد اد: سلامت و امنیت انتخابات با عملکرد مطلوب شما در ۲ انتخابات سال جاری تامین شد و اینک و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حساسیت‌های بیشتر، اقدامات شما باید با ظرافت و دقت بیشتری از انتخابات گذشته انجام شود.

وی اضافه کرد: عملکرد بازرسین به عنوان چشمان هیات اجرایی و بعضا هیات نظارت بسیار حساس است بویژه در امر اجرا، شمارش و نظارت و نیز مشارکت، لذا با تیزبینی و موقعیت سنجی از ظهور و بروز هرگونه مساله‌ای باید جلوگیری کنید.

فرماندار تهران با اشاره به صدور کارت حضور نمایندگان ۲ نامزد انتخابات ریاست جمهور در شعب اخذ رای کلانشهر تهران، یادآور شد: برای نمایندگان هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری کارت حضور در شعب به تعداد مورد درخواست صادر شده است.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ تير ۱۴۰۳
تو برو چلوکبابت را بخور گشنه ای
آخرین اخبار