معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگري سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح شکوفایی عشق همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد.

حمیدرضا بتو  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: این طرح که ویژه زوج های جوان است با همکاری سازمان رفاه و مناطق ۲۲گانه درحال برگزاری است.  
وی تصریح کرد: دراین طرح سعی شده که شرایط ، برای برگزاری مراسم ازدواج جوانان(بویژه جوانان کم درآمد) تسهیل شود.  
بتو ادامه داد: تالارهای یاس یکی از اقدام های شهرداری برای برگزاری  مراسم ازدواج آسان است.۱۳ تالار فعال و یک تالار در دست ساخت ، مجموعه های پذیرایی هستند که باتخفیف از ۲۰ تا ۱۰۰درصد یک شب به یاد ماندنی را برای زوج های جوان رقم می زنند.  
معاون توسعه رفاه اضافه کرد: قرار است بزودی شبکه ای از تالارهای یاس تشکیل  شود تا همه مناطق بتوانند بطور مشترک از آنها استفاده کنند.  
وی همچنین تهیه جهیزیه رایگان و یا ارزان قیمت را راهکار دیگر این سازمان  برای کمک به زوج های جوان نیازمند برشمرد و یادآورشد: بحث جهیزیه ارزان قیمت و یا رایگان هم خدمتی دیگر به زوجهای جوان است که با کمک موسسه های خیریه در حال انجام آن هستیم.ما بانک اطلاعاتی از این موسسه ها در اختیار داریم و با کمک انها به یاری زوج های نیازمند و یا کم بضاعت می شتابیم.  
بتو همچنین اظهار کرد:ما در صدد برگزاری ۲نمایشگاه دایمی امور ازدواج ( از  پوشاک تا خنچه عقد ) هم هستیم که بزودی افتتاح خواهدشد.  
وی کمک کارآفرینان مناطق در امر ازدواج جوانان را نیز حایز اهمیت برشمرد  و اضافه کرد:  با  کمک مناطق سعی کردیم از ظرفیت کارافرینان برای همکاری  در تسهیل ازدواج جوانان بهره ببریم.بنابراین کارافرینان هنرمند هر منطقه  مثل آرایشگران، هنرمندان در زمینه دوخت لباس عروس و یا سفره عقد خواستیم که دراین امر خیر ،یاریگر جوانان باشند.  
معاون توسعه رفاه بیان داشت: استفاده از ظرفیت مشاوره قبل از ازدواج در سراهای محلات بصورت رایگان ویا با حداقل هزینه در کناربرگزاری همایش های اطلاع رسانی و برگزاری دوره های مهارت های زندگی از سایر اقدامات انجام  شده در این زمینه است./ز

برچسب ها: ازدواج ، آسان ، گردشگری ، رفاه ، یاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار