مدیر سازمان کلام مطهر استان البرز گفت: 40 دبیرخانه و مرکز کلام مطهر به طور همزمان در استان البرز فردا افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان کلام مطهر در استان البرز، جواد احمدی اظهار داشت: موسسه کلام مطهر به عنوان دبیرخانه اندیشه ناب استان البرز به مناسبت هفته جوان در راستای اجرای فرامین و منویات مقام معظم ولایت و بالا بردن سرانه مطالعه و ترویج نهضت مطالعه مفید در سطح جوانان استان البرز و غنی سازی اوقات فراغت و بالطبع کاهش آسیب‌های اجتماعی با گسترش اندیشه‌ورزی، اقدام به افتتاح 40 دبیرخانه و مرکز مطالعاتی پژوهشی کلام مطهر به طور همزمان در سطح استان با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان کلانشهر کرج  می‌نماید.

وی افزود: در این راستا در حاشیه این مراسم مسابقات کتابخوانی با محوریت آثار استاد شهید مطهری (ره) در بین جوانان و دانشجویان و ورزشکاران استان برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: در حال حاضر 10 مرکز از مراکز اوقات فراغت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و 20 کتابخانه سطح استان با مساعدت و همکاری نهاد کتابخانه‌های استان البرز و همچنین دو مرکز در شهرستان نظرآباد و دو مرکز در شهر هشتگرد و دو مرکز در محمدشهر کرج و یک مرکز در ماهدشت و دو پایگاه بسیج خواهران جهت افتتاح دبیرخانه و مرکز مطالعاتی تجهیز شده است.

احمدی ادامه داد: تمامی این مراکز به یک دوره کامل کتب استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و 40 پوستر سیر نمایشگاهی اندیشه‌های استاد و لوح‌های فشرده با موضوع اندیشه‌ورزی مجهز و به زودی پس از افتتاح در این مراکز دوره تربیت مربی آثار شهید مطهری با همکاری و حضور اساتید دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌گردد.

وی در ادامه گفت: فاز دوم این طرح افتتاح 32 مرکز مطالعاتی دیگر در سطح استان می‌باشد که تا پایان مهرماه در صورت مشارکت سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی انجام می‌شود.

به گفته وی افتتاح  14 مرکز از 32 مرکز بعدی در سطح دانشگاه‌های استان خواهد بود که هماهنگی‌های اولیه با روسا و معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های مذکور صورت پذیرفته است.

این مراکز فردا با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح خواهد شد.
برچسب ها: البرز ، افتتاح ، کلام مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.