نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت برای تکمیل سد کوثر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه‌خلخال در جریان بازدید از طرح‌های توسعه شهرستان کوثر در گیوی اظهار داشت:‌ با توجه به پیگیری‌های مستمری که در خصوص سد گیوی داشتیم و نشست با وزیر نیرو اعتبار خوبی از منابع مالی سدها پیش‌بینی شده که در روزهای آتی به پیمانکاران سد تزریق می‌شود تا کارهای ساختمانی سد با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی عنوان کرد: قرار شد مبلغ 4 میلیارد تومان به زودی تخصیص یابد که محل تامین این اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت خواهد بود که در تسریع پیشرفت ساختمانی سد بسیار موثر خواهد بود.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس افزود: با مکاتبات لازم از طریق وزارت اقتصاد و دارایی منابع تامین شده از طریق فروش اوراق مشارکت در اسرع وقت جذب و در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد.

جعفری بنه‌خلخال ادامه داد: در خصوص پایاب و شبکه آبیاری سد گیوی به اطلاع شهروندان منطقه می‌رسانیم که این پروژه در ردیف اعتباری کشوری که برخی از پروژه‌های مهم عمرانی کشور قرار دارد پیش‌بینی شده تا از این طریق مشکلات پایاب و شبکه آبیاری حل شود.

وی تصریح کرد: جاده جایگزین خلخال ـ گیوی در محل احداث سد آماده بهره‌برداری است اما مهمتر از این مسئله ما پیگیر حل مشکلات باغات و کاسبان فعال در مسیر جاده فعلی هستیم که از این حیث آسیبی نبینند.

نائب رئیس فراکسیون حمایت از تولید ملی بیان داشت: از مسئولان و متولیان امر انتظار داریم که با حل این مشکل به نگرانی‌های این قشر زحمتکش پایان دهند تا در خصوص جاده جایگزین و جدید چندین روستا پیمانکار و شرکت آب منطقه‌ای اقدام لازم را در آینده‌ای نزدیک انجام دهد/س.

برچسب ها: اردبیل ، تخصیص ، اعتبار ، سد ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.