رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان كهگيلويه و بويراحمد گفت: حماسه سياسي مورد تاكيد مقام معظم رهبري با حضور گسترده قشرهاي مختلف ملت ايران در انتخابات 24 خرداد امسال تحقق يافت.

حجت الاسلام قدرت الله خرم روز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: اين امر مهم با همدلي، تعامل، همكاري و همت مسوولان اجرايي و نهادهاي دولتي كهگيلويه و بويراحمد انجام شد.
وي بيان كرد: مردم بابصيرت و هميشه در صحنه كهگيلويه و بويراحمد آشنا به وظايف هستند و از اوايل پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون در تمام شرايط حساس از جمله انتخابات به ميدان آمده اند.
خرم روز اظهار كرد: حدود سه هزار عامل اجرايي، بازرسي و نظارت برگزاري انتخابات 24 خرداد امسال را در كهگيلويه و بويراحمد بر عهده داشتند و در اين زمينه از هيچ تلاشي دريغ نكردند.
وي با اشاره به اينكه انتخابات 24 خرداد امسال همچون انتخابات گذشته يك آزمون الهي و دشوار براي ملت ايران بود، عنوان كرد: شكست خورده اصلي اين دوره از انتخابات دشمنان هستند زيرا تمام تلاش خود را براي حضور كمرنگ ملت ايران به كار گرفتند ولي به لطف الهي به اهداف شومشان نرسيدند.
خرم روز ابراز داشت: قشرهاي مختلف ملت ايران با وجود تمام توطئه ها، دسيسه ها و كارشكني هاي دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مشاركت حداكثري در انتخابات 24 خرداد امسال داشتند به طوري كه چشم جهانيان خيره و بدخواهان داخلي و خارجي نيز خشمگين شدند./س
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.