یکی از محصولاتی که سامسونگ در آخرین رویداد مطبوعاتی خود معرفی کرد، تبلتی به نام ATIV Q است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، ماه گذشته، سونی از نسل جدیدی از اولترا بوکها رونمایی کرد که به صورت Slide بازوبسته میشدند و همچنین ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس تایپه کامپیوتری را معرفی کرد که مجهز به دوسیستم عامل اندروید و ویندوز بود. اکنون سامسونگ از تبلتی رونمایی کرده که هردو قابلیت دیوایسهای شرکت های سونی و ایسوس را در یک دستگاه عرضه میکند.


یکی از محصولاتی که سامسونگ در آخرین رویداد مطبوعاتی خود معرفی کرد، تبلتی به نام ATIV Q است، مهمترین ویژگی این محصول مجهز بودن آن به دو سیستم عامل اندروید و ویندوز 8 می باشد، که کاربر بر اساس نیاز خود می تواند در زمان راه اندازی یکی از سیستم عامل ها را انتخاب کرده و از طریق آن دستگاه را راه اندازی کنند.


ATIV Q مجهز به یک کیبورد مخصوص می باشد، که تجربه استفاده از یک اولترابوک ترکیبی را به کاربر ارائه می دهد و توسط آن می توان از صفحه نمایش 13.3 اینچی این تبلت در حالت های مختلف استفاده کرد، رزولوشن این تبلت 3200 در 1800 می باشد و این یعنی کیفیتی فراتر از رتینای اپل،  به گفته سامسونگ روشنایی این صفحه نمایش به حدی است که به راحتی می توان در فضای باز و زیر نور خورشید از آن استفاده کرد. ضخامت ATIV Q 13.9 میلیمتر می باشد و از وزنی معدل 1.29 کیلوگرم برخوردار است.


سامسونگ در بخش سخت افزاری این تبلت از نسل جدید پردازنده های اینتل یعنی Haswell به همراه 4 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی SSD استفاده کرده و سیستم عامل های آن اندروید 4.2.2  و ویندوز 8 می باشد. هنوز قیمت و زمان عرضه ی این محصول به بازار های جهانی مشخص نشده است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار