مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه برتر کشوری پنجمین جشنواره هشتمین خورشید ولایت توسط لینا فیض نزاد دانش آموز کردستانی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، عرفانی نسب با بیان اینکه این جشنواره هشتمین در رشته های سرود، نقاشی، دلنوشته، نامه ای به امام رضا(ع)، عکس، وبلاگ نویسی، شعر، خط تحریر، خوشنویسی و قصه نویسی برگزار شد گفت: لینا فیض نزاد دانش آموز سقزی از مدرسه راهنمایی نمونه الزهرا با کسب رتبه برتر رشته خوشنویسی توانست افتخار آفرین این جشنواره باشد.
وی افزود: این جشنواره دانش‌آموزی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و با موضوعات زیارت، معرفت و امام رضا(ع) برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: دو دوره از جشنواره با همکاری روابط‌ عمومی آموزش‌ و پرورش، دو دوره با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی و این دوره از جشنواره «هشتمین خورشید ولایت» با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی کشور و وزارت آموزش و پرورش که از مراکزی است که مستقیم با دانش‌آموزان ارتباط دارند، برگزار می شود.
وی ابراز ارادت به ساحت مقدس علی بن موسی‌الرضا (ع) در بهترین قالب‌های هنری ، بستر سازی برای بروز استعداد جوانان و نوجوانان و جهت ‌دهی آن‌ در مسیر دینی و مذهبی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانش‌آموزی برشمرد./ع
برچسب ها: درخشش ، دبیرستان ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.