مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت : طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان 1392 از ابتدای تابستان در 23 شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستانهای استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان شهریار انصاری با بیان این خبر افزود : در این طرح که با عنوان نشاط وپویایی اجرا می شود کلاسهای متعددی در زمینه های قرآنی ، آموزشی ، فرهنگی ،هنری ، ورزشی ، امداد وکمکهای اولیه ، علمی و اردویی برگزار خواهد شد.

وی درمورد برنامه های تابستانه این جمعیت گفت : دربخش آموزشی دوره های مختلف امداد و کمک های اولیه برپا خواهد شد و به شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون گواهینامه اعطا می شود.

انصاری همچنین به برگزاری اردوهایی دراین طرح اشاره کرد و بیان داشت : در جهت تشویق نوجوانان و جوانان عضو در کسب مهارت اردوهایی برگزاری خواهیم کرد .

مدیرروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد : در بخشهای ورزشی نیز مسابقات و دوره های آموزشی برگزار و سعی در غنی سازی موثری در اوقات فراغت اعضای جمعیت استان خواهیم داشت.

انصاری یادآور شد : با توجه به قرار گرفتن ماه مبارک رمضان در تابستان امسال برنامه های ویژه ای به مناسبت این ایام در طرح نشاط وپویایی ( غنی سازی اوقات فراغت ) پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد : این طرح از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد یافت و علاقه مندان می توانند با مراجعه به کلیه شعب هلال احمر در سراسر استان درطرح غنی سازی اوقات فراغت هلال احمر شرکت کنند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.