عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز گفت: توسعه دادن واژه رجعت و اسم کسي را بردن درست نيست چرا که فتنه و التهاب ايجاد مي‌کند و در جامعه بگو مگو پيش مي‌آورد و برهم زدن آرامش کشور زيبا نيست.

"حجت‌الاسلام جعفر شجوني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات "غلامحسن الهام" مبني بر اينکه احمدي‌نژاد در زمان ظهور امام عصر(عج) با رجعتي دوباره باز خواهد گشت، اظهار داشت: واژه رجعت در قرآن کريم به کار گرفته شده که به معناي بازگشت است، اين واژه در روايات هم به کار گرفته شده که در آخرالزمان انبيا و اوليا به همراه امام عصر(عج) بازخواهند گشت.

عضو جامعه روحانيت مبارز با تاکيد براينکه رجعت براي ائمه به کار گرفته مي‌شود، ادامه داد: اگرچه اين واژه براي برخي مومنين هم است اما چندان واضح و آشکار نيست.

وي افزود: البته مومنين هم آرزو مي‌کنند که به دنيا بازگردادند و به امام عصر (عج) کمک کنند اما اين که انسان اسم کسي را بياورد درست نيست که آقاي فلاني بازمي‌گردد.

حجت‌الاسلام شجوني گفت: اين مسئله در حد تقاضا و آرزويي است که مومنين آن را درخواست مي‌کنند اما توسعه دادن واژه رجعت و اسم کسي را بردن درست نيست چرا که فتنه و التهاب ايجاد مي‌کند و در جامعه بگو مگو پيش مي‌آورد و برهم زدن آرامش کشور زيبا نيست.

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان کرد: در روايات ما هم وجود دارد که انسان از خداوند تقاضا مي‌کند به همراه امام زمان(عج) بازگردد اما جامعه ما الان نيازي به اين حرف‌ها ندارد که هي مي‌گويند فلاني بازمي‌گردد يا مثلا قبلا هم مي‌گفتند چاوز مي‌آيد اين‌ها زيبا نيست و  در افکار جامعه سستي ايجاد مي‌کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار