مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی آقایان در رده سنی بزرگسالان و امید‌ها در رشته جاده سوم تیرماه با قهرمانی آذربایجان شرقی در بخش تیمی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی آقایان در رده سنی بزرگسالان و امید‌ها در رشته جاده با قهرمانی آذربایجان شرقی در بخش تیمی به اتمام رسید و اردبیل با 255 امتیاز دوم شد و البرز با 243 امتیاز در رده سومی ایستاد و لرستان با 149 امتیاز در رده چهارمی ایستاده است.

در روز نخست در ماده استقامت جاده قادر میزبانی از استان آذربایجان شرقی با ثبت زمان 3 ساعت و 35 دقیقه 40 قهرمان شد و امیر زرگری از استان البرز با ثبت زمان 3 ساعت و 36 دقیقه 45 ثانیه دوم شد و امیر کلاهدوز از استان آذربایجان شرقی با ثبت 3 ساعت و 39 دقیقه و 3 ثانیه در رده سومی ایستاد.

در روز دوم رقابتها در ماده تایم تریل انفرادی بهنام خلیلی خسروشاهی از آذربایجان شرقی با ثبت زمان 24 دقیقه و 15 ثانیه و 48 ثانیه قهرمان شد و امیر زرگری از البرز با ثبت زمان 24 دقیقه و 26 ثانیه و 39 صدم ثانیه و علیرضا حقی از اردبیل با ثبت زمان 24 دقیقه و 30 ثانیه و 92 صدم ثانیه در رده های دومی و سومی ایستادند.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی آقایان در رده سنی بزرگسالان و امید‌ها در رشته جاده به مدت دو روز در اردبیل برگزار شد./ع

برچسب ها: آذربایجان ، شرقی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.