"خنجر و شقايق" كاري از گروه رويدادها و تحليل بين الملل شبكه جهاني صداي آشنا است كه در سالروز ترور نافرجام آيت ا... خامنه اي رهبر انقلاب، از اين شبكه پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ بعد از پيروزي انقلاب توطئه هاي استكبار عليه نظام جمهوري اسلامي افزايش يافت. يكي از اين توطئه ها تجهيز و تقويت گروهك هاي ضد انقلاب بود . اين گروهك هاي منحرف، بمب گذاري در گوشه و كنار كشور را شروع كردند و به ترور روحانيون مبارز و انقلابي و حتي مردم عادي پرداختند. از جمله ي اين ترورها، مي توان به ترور نافرجام آيت ا... خامنه اي در سال 1360 اشاره كرد.

ويژه برنامه "خنجر و شقايق" به همين مناسبت، به موضوعاتي چون معرفي ريشه هاي ترور تروريسم؛ اهداف دشمنان از ترور شخصيت هاي انقلاب و مردمي؛ معرفي ريشه هاي تروريسم به مخاطبان؛ سياست جمهوري اسلامي در برخورد با تروريسم؛ و نقش كشورهاي غربي در گسترش تروريسم در جهان خواهند پرداخت. ترقي و كنعاني مقدم كارشناسان اين ويژه برنامه اند.

زهرا قانع سردبير و تهيه كننده، غلامحسين طاهري نويسنده و كارشناس مجري، و سميه نجفي گزارشگر، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند.

"خنجر و شقايق" را روز پنجشنبه ششم تير ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرينويچ از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار