سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ذوب آهن در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و بچه ها تمرینات خوبی را برای بازی پلی آف انجام داده اند.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص انگیزه بازیکنان ذوب آهن برای دیدار پلی آف مقابل پاس همدان اظهار داشت: انگیزه برای بازیکنان پاس همدان است نه ذوب آهن، این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص برنامه تیم ذوب آهن بعد از بازی پلی آف در صورت ماندن در لیگ برتر گفت: محمدی رئیس کارخانه ذوب آهن به تیم اعلام کرده است که نه تنها باید در لیگ برتر بمانید بلکه توقع حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز از ما دارد و اعلام کرده است که باید در لیگ برتر فصل آینده به صورتی نتیجه بگیرید که سهمیه بازیهای آسیایی را کسب کنید.

فروتن در پایان در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم ذوب آهن برای بازی پلی آف خاطر نشان کرد: ما برای بازی پلی آف بازیکن محروم نداریم ولی سینا عشوری و حمید شفاعت از بازیکنان مصدوم ذوب آهن هستند و پیام صادقیان را هم که یاوری اخراج کرده زیرا مشکل انضباطی دارد.

یاوری گفته است که وقتی بازیکنی مسابقه ای دارد باید تمام ذهن و فکرش را معطوف مسابقه اش کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار