کارشناس مذهبی کشورمان گفت : مهدیه بزرگترین درمانگاه انسان سازی است این مکان دری از درهای بهشت و روزه ای از روزات جنات است و شعبه ای از بهشت همان مهدیه در بومهن افتتاح شد

حجت الاسلام ادیب یزدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :من از نزدیک مهدیه بومهن را دیدم و مشاهده کردم که این کار چقدر سخت و عالی بود شهر بومهن دروازه ورودی تهران است در این منطقه یک همچین مهدیه ای با این فضا از ساختن مهدی در خود تهران از اهمیت بیشتری برخوردار است .

وی در ادامه داد:خدارحمت کند آقای حضرت آیت ا... شیخ جواد کربلایی را فرمودند امام زمان (عج)را یکی از بزرگواران در خواب دیدند که امام زمان (عج)ناراحت بودند که چرا در دروازه های شهرها یادی از ما نیست.

کارشناس مذهبی کشورمان با اشاره به ساخت بومهن اضافه کرد: شما در بومهن با احداث مهدیه گل کاشتید تهران انقلابی پر برکت بزرگترین شهر شیعه در کره زمین است در بومهن قهرمان و متدین همچین مهدیه ای از عنایات الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی ابراز داشت :مهدیه بومهن قابلیت انعکاس خبری دارد و به نام نامی امام زمان (عج) این مکان ساخته شده است شما وقتی مهدی(عج)را داشته باشید 14 معصوم را دارید چون وقتی به آخرین او اعتقاد دارید به اولین امام هم اعتقاد دارید.

کارشناس مذهبی کشورمان با اشاره به اینکه این مکان دری از درهای بهشت و روزه ای از روزات جنات است اظهار داشت : این مکان دری از درهای بهشت و روزه ای از روزات جنات است و شعبه ای از بهشت همان مهدیه در بومهن افتتاح شدمهدیه نه با دیوار و ستونهای بتنی و زیور آلات است مهدیه با برنامه ها و دل های شکسته و دعاهای ندبه است در ماه شعبان با صلوات شعبانیه و دعای پر عظمت کمیل است و نباید حالا که افتتاح شد و بعد درب آن بسته شود .

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی تاکید کرد:نباید بازار امام زمان (عج)کسات شود وکمتر در این مکان شرکت کنند خواهران نقش اول را در این مورد دارند شما اگر به این موضوع توجه داشته باشید مادرش فاطمه (س) به شما توجه خواهد کردو همسر و برادر و فرزند خود را به این مکان بفرستید تا راه را پیدا کندو مبادا به مسیر های خلاف گرایش پیدا کند مهدیه بزرگترین درمانگاه انسان سازی است که یک شعبه آن در بومهن افتتاح شد.

کارشناس مذهبی کشورمان در خاتمه خاطر نشان کرد :بزرگترین جایی که هر کس بیاید هم دنیا و هم آخرتش بیمه می شود جوانان ما امروز نیاز به هدایت و پناهگاه دارند و مهدیه پناهگاهی برای پیر و جوان است امام راحل فرمودند که از دامن زن مرد به معراج می رود مادر که متدین و طرفدار امام زمان (عج)باشد خاندان خود را هم به این سمت می کشد ./س


برچسب ها: مهدیه ، درمانگاه ، بومهن ، بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.