کلنگ احداث مجتمع آموزشی شهید خرازی با تحویل زمین 7 هزار متری از سوی شهرداری منطقه به آموزش و پرورش شهر تهران به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حسین مرادی با اعلام این خبرافزود: این اتفاق خوشایند با هدف تامین سرانه های آموزشی منطقه و تامین شرایط رفاه و آسایش شهروندان در ناحیه 3 منطقه صورت گرفت تا یک گام دیگر به سوی تامین سرانه های آموزشی برداشته شود.  
وي تصريح كرد:این زمین با وسعت بیش از 7 هزار متر مربع از جمله اراضی دارای کاربری آموزشی منطقه 22 است که جنب سوله ورزشی حضرت ابوالفضل (ع) و در شهرک نگین قرار گرفته است.  با تحویل این زمین به آموزش و پرورش شهر تهران و همیاری و مشارکت خیرین مدرسه ساز، قرار است تا پایان شهریور سال 93 مجتمعی برای ارائه خدمات آموزشی در 4 مقطع تحصیلی ابتدایی یک و 2 همچنین مقطع متوسطه یک و 2 ساخته شده و به بهره برداری برسد.  
   
گفتنی است، در مراسم کلنگ زنی این مدسه، افزون بر مهندس مرادی شهردار منطقه 22، خیرین مدرسه ساز، یزدی خواه مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهر تهران ، نبیان مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران همچنین شورایاران محله 9، اولیا و مدیران مدارس ناحیه و ... حضورداشتند./ز 
 

برچسب ها: احداث ، شهرداری ، خرازی ، مجتمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار