سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: با توجه به اولویت‌های جبهه ايستادگي در ارتباط با مباحث سياسي روز، مقرر شد در آينده‌اي نزديک جلسه‌ای براي ديدار با رييس جمهور منتخب تشکيل شود.

"ابوالقاسم رئوفیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه  عصر دیروز جبهه ایستادگي گفت: جلسه شورای عالی جبهه ایستادگی روز گذشته  با حضور "محسن رضایی" و اعضای این تشکل برگزار شد.

سخنگوی جبهه ایستادگی تصریح کرد: در اين جلسه ارزیابی و بازخوانی انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به موضع جبهه در قبال دولت یازدهم و برنامه‌های جبهه ایستادگی مباحثي مطرح شد.

رئوفیان بیان کرد: با توجه به اولویت‌هایی جبهه در ارتباط با مباحث سياسي روز، مقرر شد جلسه‌ای فوق‌العاده پیش از  جلسه هفتگي جبهه ايستادگي( سه شنبه هر هفته )درباره ديدار با  رئیس‌جمهور منتخب برگزار شود.

وی در ادامه افزود: همچنین کمک به دولت یازدهم در زمینه‌های مختلف و پرداختن به مبحث تشکیل کابینه دولت یازدهم در دستور کار جبهه ایستادگی قرار گرفته است.

 دبیر کل حزب ایران زمین عنوان کرد: فردا (پنج‌شنبه) جلسه حزب ایران زمین براساس در دست داشتن آخرین گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با اعضای کابینه دولت یازدهم برگزار می‌شود.

سخنگوي جبهه ايستادگي  تأکید کرد: گزینه‌های پیشنهادی دولت یازدهم باید برنامه محور و از عناصر اعتدالگرا باشند و حزب ایران زمین وظیفه خود می‌داند که به شکل‌گیری دولت یازدهم کمک کند و امید دارد با ارائه برنامه‌های پیشنهادی بتواند حسن تدبیر در دولت تدبیر و امید را در جامعه پدید آورد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رئوفیان ، جبهه ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار