مدير كل جذب و سازماندهي امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به محدوديت‌هاي عمره امسال گفت: تا پايان خردادماه آمار اعزام روحانيون كاروان‌ها به ۳ هزار و ۴۰۰ نفر رسيده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از بعثه مقام معظم رهبري ، حجت الاسلام و المسلمين «رجبعلي زماني» كه به مدينه سفر كرده است، طي سخناني در همايش روحانيون كاروان‌هاي زائران در سالن اجتماعات بعثه رهبري گفت: پيش بيني مي‌شود تا پايان عمره امسال ۶۰۰ نفر ديگر از روحانيون به سرزمين وحي اعزام شوند و در اين صورت مجموع اعزام روحانيون به ۴ هزار تن مي‌رسد.  
 
وي اظهار اميدواري كرد كه با توجه به محدوديت‌هاي موجود آن دسته از روحانيوني كه عمره امسال براي اعزام به سرزمين وحي دعوت نشدند، سال آينده اعزام شوند.  
 
مدير كل جذب و سازماندهي امور روحانيون بعثه رهبري با بيان اين كه يك هزار و ۴۰۰ تن از روحانيون در سال جاري موفق به اعزام نشده‌اند افزود: اين روحانيون با توجه به مقررات در فهرست پذيرفته شدگان اعزام قرار داشتند اما به دليل محدوديت‌هاي مختلف اعزام نشدند و به همين خاطر در اولويت فهرست سال آينده قرار خواهند گرفت.  
 
مخالفت با اعزام ۲۰۰ روحانيون كارآموز
 
وي خاطر نشان كرد: امسال همچنين با اعزام ۲۰۰ تن از روحانيوني كه قرار بود براي كارآموزي بيايند، مخالفت شد. آموزش اين عده ضرورت دارد و بايد كار ياد بگيرند كه متاسفانه با آن مخالفت شد.  
 
حجت الاسلام زماني پيش از شركت در همايش روحانيون كاروان‌ها در محل استقرار نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه با حجت الاسلام و المسلمين «نجف نجفي روحاني» ديدار كرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار