مدیر عامل باشگاه شهید منصوری گفت: هیچ باشگاهی حق مذاکره با جاوید را ندارد یک سال از قرار داد این بازیکن باقیست و در فکر تجدید قرار دادش هستیم.

 اکبر تقوی مدیر عامل باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شهید منصوری در لیگ برتر حضور می یابد. اگر تاکنون تصمیمی در مورد کادر فنی و حضور بازیکنان نگرفته ایم به دلیل رسیدن به یک ثبات نسبی بوده است.

 وی افزود: با تشکیل هیئت مدیره جدید اهداف باشگاه مشخص می شود و پیگیری برنامه های خود را آغاز می کنیم حداکثر زمانی که برای انتخاب سرمربی تیم نیاز داریم ده روز است پس از گذشت این زمان تیم فوتسال منصوری نیز مانند همه ی تیم های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کردند.

تقوی در ادامه بیان داشت: باشگاه شهید منصوری از بین نرفته که دیگر باشگاه ها در پی جذب بازیکنانش بدون رضایت باشگاه هستند، مهدی جاوید از سوی باشگاه  رضایت نامه ای دریافت نکرده است وسعی داریم این بازیکن را برای فصل نیز داشته باشیم به همین جهت دیگر باشگاهها حق مذاکره با این بازیکن را ندارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: حتی در صورتیکه جاوید را نخواهیم باقی تیم ها باید منتظر مذاکرات ما شوند نه اینکه با سرپیچی از قوانین بازیکن را جذب خود کنند قصد ندارم با جاوید قطع همکاری کنم این بازیکن منصوری است و منصوری می ماند.
 
تقوی تصریح کرد: در صورتیکه متوجه شوم باشگاهی بدون اجازه ی باشگاه منصوری با جاوید مذاکره و با قرار داد بسته شکایت می کنیم تا کمیته فوتسال پیگیر ماجرا شود./آق

برچسب ها: تقوی ، مدیر ، ماجدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار