مسئول بين‎الملل حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه تشکيل يک دولت فراجناحي به معناي تحقق شايسته‌سالاري است، گفت: به طورحتم افرادي که التزام عملي خود را به نظام جمهوري اسلامي ايران ثابت کردند، مي‌توانند به دور از هرگونه گرايش سياسي که دارند در دولت یازدهم خدمتگذار مردم باشند.

"حميدرضا ترقي"  مسئول بين‎الملل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ايجاد يک دولت فراجناحي گفت: به طور طبيعي تشکيل يک کابينه فراجناحي به معناي اين است که رئيس قوه مجريه به دور از تعصب و توجه به احزاب و گرايش‎هاي سياسي، افراد کارآمد و شايسته را براي پست‌هاي کليدي انتخاب مي‌کند.

وي افزود: با توجه به شعارها و وعده‌هاي انتخاباتي حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني دور از تصور نيست که وي به دور از گرايشات سياسي افراد شايسته‌اي را در کابينه خود قرار دهد.

وي با بيان اينکه تشکيل يک دولت فراجناحي به معناي تحقق شايسته‌سالاري است خاطرنشان کرد: به طورحتم افرادي که التزام عملي خود را به نظام جمهوري اسلامي ايران ثابت کردند مي‌توانند به دور از هرگونه گرايش سياسي که دارند در دولت یازدهم خدمتگذار مردم باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، دولت ، فراجناحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار