عضو کميسون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در واکنش به اظهارات اخير وزير امور خارجه عربستان، گفت: استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا با اشاعه دروغ‌پردازي‌ عليه حزب‌الله سعي در تحريك افكار بين‌المللي دارد.

" اسماعيل کوثري" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلام شهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات وزير امور خارجه عربستان مبني براينکه "خطرناکترين مسئله در سوريه حضور نيروهاي خارجي همانند حزب الله بوده که مورد حمايت ايران است" ، گفت: اظهارات وزير امور خارجه عربستان همانند کبکي است که سرش را در برف فرو کرده و خود را به ناداني زده است.

وي افزود: غرب، ترکيه و برخي کشورهاي مرتجع عربي همچون عربستان و قطر با کمک‌هاي مالي و آموزش‌هاي نظامي به معارضين سوري،در تلاش براي القاء حس تروريستي " حزب‌الله لبنان" به افکار عمومي در جهان هستند.

نماينده مردم تهران با بيان اينکه سوريه تنها براي دفاع از کشورش مي‌جنگد، تصريح کرد: دولت سوريه با حمايت از پشتيباني مردمش از کشورش دفاع مي‌کند اين در حالي است که غرب، رژيم صهيونيستي و برخي کشورهاي عربي با فرستادن نيروهاي نظامي به اين کشور جنايت و کشتار بي‌رحمانه‌اي به راه انداخته‌اند.

عضو کميسون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا با اشاعه دروغ‌پردازي‌هاي خود و اظهارات غير واقعي‌اش در تلاش براي تحت‌الشعاع قرار دادن افکار عمومي جهان است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار